Kampanie
Kampania KAIZEN dla DHL: Przekraczając Granice Innowacji
Przed nami stanęło niełatwe wyzwanie: stworzyć koncepcję, która w nietypowy sposób wprowadzi pracowników w świat KAIZEN. Nasza kampania została podzielona na trzy etapy, wprowadzane w różnych odstępach czasowych, aby stopniowo budować zaangażowanie i zainteresowanie.



Na początku skupiliśmy się na pobudzeniu ciekawości i zainteresowania. Następnie wprowadziliśmy element rywalizacji i zabawy, zachęcając pracowników do zaangażowania się poprzez tworzenie drużyn. Na zakończenie sprawdziliśmy wiedzę uczestników, organizując specjalnie przygotowany Escape Room.


Wykorzystaliśmy szeroki zakres gadżetów i materiałów informacyjnych wykonanych z produktów będących własnością firmy, co pozwoliło nam zoptymalizować koszty realizacji projektu.














Choć kampania pochłonęła cały nasz zespół przez 2 miesiące, to efekty wciąż roznoszą się szerokim echem. Dzięki jej innowacyjnemu podejściu do tematu KAIZEN, nie tylko zwiększyliśmy zaangażowanie pracowników, ale także przekroczyliśmy granice standardowych metod komunikacji wewnętrznej.
Kampania PEAK TIME dla DHL
Wydarzenie firmowe dla 700 pracowników, które trwało 5 dni wewnątrz firmy!



Koncepcja tej akcji zakładała 3 strefy użytkowania przez pracowników, aby każdy pracownik, w zależności od upodobań, znalazł dla siebie coś interesującego.


Nieodłącznym elementem koncepcji była aranżacja pomieszczenia kantyny w taki sposób aby strefy użytku były oznaczone – oklejanie posadzki, ścianki oddzielające, meble eventowe, które później wykorzystaliśmy do stworzenia strefy wypoczynku wewnątrz firmy. Nic się nie zmarnowało!








Tablice PCV/roll-upy informacyjne – koncepcja, pomysł, przygotowanie projektów graficznych, produkcja.



Atrakcje angażujące pracowników do działania:
- symulatory VR
- strefa sportu do ćwiczeń
- refleksomierz z dostosowaną grafiką
- fotobudka – coś na pamiątkę 🙂
Strefa chillu, czyli miejsce gdzie pracownicy mogli usiąść, zrelaksować się i porozmawiać przy miłej muzyce. Strefę zaopatrzyliśmy w proste gry logiczne.



Przygotowanie koncepcji, stworzenie projektów graficznych, produkcja materiałów oraz koordynacja samego wydarzenia – to wszystko było po naszej stronie.